Khamis, 26 April 2012

Perjuangan UMNO Ketereh

Blog UMNO Ketereh ini adalah untuk memberi maklumat mengenai matlamat UMNO Ketereh dalam membela nasib rakyat dalam komuniti Parlimen Ketereh. Biarpun UMNO Ketereh gagal memenangi kerusi Parlimen Ketereh dalam pilihanraya umum 2008 yang lalu namun UMNO Ketereh dibawah kepimpinan Tan Sri Annuar Musa (TSAM) selaku Ketua Bahagian dan Datuk Hj.Alwi Che Mat selaku Timbalannya tetap kekal memberi momentum kepada pembangunan dan pembelaan nasib rakyat.

Pelbagai fitnah dan tohmahan dilemparkan terhadap kedua tokoh UMNO Ketereh dalam usaha melaga-lagakan mereka namun secara realitinya mereka merupakan sahabat yang baik dan saling faham memahami antara satu sama lain.

Ketokohan TSAM dalam membangkitkan kuasa bolasepak terhadap pasukan Kelantan adalah merupakan sebahagian daripada kelebihan beliau selaku seorang pemimpin masyarakat yang hebat. Rakyat Kelantan seharusnya berbangga dengan kehebatan dan keberanian TSAM dalam memacu arena bolasepak Kelantan dan negara kearah yang lebih bermutu dan berkualiti.

Untuk pilihanraya umum ke-13 nanti, marilah kita selaku warga Ketereh memberi sokongan penuh kepada sesiapa jua yang menjadi calon BN/UMNO di Parlimen Ketereh termasuk di DUN Melor, Kadok dan Kok Lanas. Dengan memilih wakil UMNO insyallah segala prospek yang baik untuk rakyat akan dapat dijana dengan lebih baik demi kebaikan dan masa depan semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan